شب تاب

شب تاب

شبپره های مخفی ذهن,بالهای استواردر می آورند و در آسمان غروب پر می کشند و میروند

بررسی شعر های کودکی

1.دستمال من زیره درخت البالو گم شده سواد داری نچ نچ بی سوادی نچ نچ پس تو ... من هستی

_توضیح: ما نمیدونیم دستمال ایشون گم شده چه ربطی به باسوادی و بی سوادی دوستش داره!!

شاید دوستش کبری بوده!! دوستش گم شدن دستمالشو انداخته تقصیر کبری. کبری که هم همیشه

همیشه به جای درس خوندن زیر درخت میرفته تصمیم های مهم زندگی شو میگرفته بی سواد مونده

دوستشم داره به روی کبری میاره بی سوادیشو!!

2.چام چام چام دادی آمو ماسچی ویلیام ویلیام آمچی سالاله ا به شادی سن کیچی فیش اینم تلافیش

_توضیح: ای شعر دو زبانه هست ی زبان فارسی هست که در انتهای شعر استفاده شده زبان دیگر رو ما نمیدونیم

خوبه که بچه های ما از بچگی به زبان های مختلف شعر میخونن

3. دختره اینجا نشسته گریه میکنه زاری میکنه از برای من پرتغال من یکی رو بزن یکی رو نزن

_توضیح: یعنی دختره که اینجا نشسته واسه ی من که پرتغالمو گم کردم گریه میکنه برای خالی کردن ناراحتی اش

باید ی سری از بچه ها رو بزنه

4.تاب تاب خمیر شیشه پر پنیر دست کی بالاست آقا موشه  سوزن یا قیچی ؟

رفتم در دو کان قصابی دیدم زنبوراا میگن وییییییییییییییییییییز

توضیح: ما ی شیشه پر پنیر داریم آقا موشه میخواد پنیرا رو

ولی ما به آقا موشه میگیم اگه پنیر میخوای باید سوزن بزنیم بهت  ته شعر هم نمیدونم منظورش چیه!!

                                                                              نوشته شده توسط شیما

                                                                 

 



نظرات شما عزیزان:

mahdieh
ساعت12:11---27 خرداد 1390
heh heh heh kheyli bahal bud


MAKHSUSAN tarjome o tafsire sher hat
پاسخ: مرسی گلم


mohamadreza
ساعت22:36---17 خرداد 1390
khaili bahal bud
پاسخ: ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Shima ׀ تاریخ: برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

دنیایم را میدهم برای لبخندت, هراسی نیست. شاد که باشی دوباره دنیا از ان من است...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , fireflies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM